14 July 2008

R - J

rabu-jumaat 9-11/7/2008

rabu
xbanyak bende yang jadik..macam biasa..kerja cam biasa je.. ermm..rabu tu hujan..dari pukul 7 sampai 12 renyai2..memang x leh meniaga..xde orang.. ada pun regular customer..kitaorang pun duk lepak je kat luar..abg joe ada time tu..dia tgk pun memang takleh meniaga..kul 12 dia nak blah..dia pesan 12.30 takde orang kemas je..dia pun keluar..suma start kemas.. kah3.."orang tu" kata.. "12 sete"...kemas.. "ngah" tu da siap balik..sengal..dia kalau pasal kemas2..balik ni memang no 1.. pantang dengar perkataan "KEMAS" kejap je siap..balik..surf2 skit pastu tido..
khamis
sama gak..x banyak bende..jadik..ker aku da lupa..ha3..oh..lupa..orang ptpl tu da tepon aku..aku tanye arr ape yang aku nak tau..dia kata. .kalau masuk sem pendek ni..register 28 aribulan julai..pastu 29,30,31 orentasi..pastu 1 haribulan start class..sampai 1 minggu sebelum raya..pastu start cuti 1 bulan.. pastu baru ada class balik..so aku ingatkan aku nak masuk la..pastu aku call apiez..dia macam biasa rr jawapan dia.. "nanti aku pk.." tu je..aku pun malas dah nak cakap ape lagi..aku call 5zal..dia kata dia da sewa ngan budak2 class dia..ermm lagipun dia cakap betul gak...kalau aku stay kat sek 7 tu azab nanti..nak pegi kolej naik bas dah tu kene naik awal..+ terpaksa tunggu ngan budak uitm..budak2 dia da le ramai..nanti penuh plak..aku tepon khyra..tanye camana..pastu dia cakap masuk je..dia suh stay kat hostel dulu..hello-.- i will never ever go in tat hostel ok..so aku pun duk pening pk macam2..aku da msg kak ana suh dia carikkan rumah..aku dah suh apiez amikkan no tuan rumah kat flat dia tu..aku da bincang ngan mak aku da pun...aku cakap..carik rumah pastu bayar depo..nanti kalau ada budak2 nak sewa..aku amik la..deposit 2 bulan dari dorang..then aku masuk dalam buku bank balik..dia kata ok..tapi dia risau kalau2 xde orang sewa nanti bulan berikutnye kene bayar lagi sendiri...kalau ckit takpe..ini depo 2 bulan pun agak2 dalam 1000-2000.. bulan2 800-100 tak ke maut..sia2 je kene maki nanti..aku malas nak pk lagi aku matikan air je..aku masuk lepas raya..lagipun leceh sbb nanti 27 aribulan ada kerje kahwin kat rumah mak long.. abg zaid kawin..pastu 28 aribulan nak pergi daftar..kan susah..pastu pasal computer aku tak settle lagi...streamyx tu aku check dia kata..kalau nak potong pun kene 1 tahun..aku masuk aritu dalam bulan 10/11 camtu...ermm aku msg kak ana balik..cakap xyah carikan..aku matikan cerita..baru tenang skit kepala otak aku..
jumaat
masuk jonker cam biasa..abg jamal pesan bli barang kat tong hup..sampai..kak zura da setting barang suma..aku datang lambat..sajer je..bosan ari2 aku yang kene amik barang..dia tau mengarah je...ada satu hari tu dia asik2 suh aku..sampai kak midah marah dia..kak midah pesan ngan aku jangan ikutkan sangat dia tu..lagi ko layan lagi dia suka..petang masuk hang tuah mall..apit masuk arini..lama x jumpa dia..last week dia balik kampung..huuh apit kata aku da "kecik" skit.. haha sajer je menyakat aku..sengal..orang umno kalau datang makan memang sebal..sengal dan masuk air..dorang datang macam berak terkincit tau..sikit2 datang.. lepas sorang...sorang..pastu bila ko amik order..dorang x nak cakap skali..bila ko da antar baru dia cakap.. "dik,air suam 1." "dik,ais kosong 1" bangkai nye manusia..xde keje..menyusahkan orang je...apit sampai bengang.. huhu.. balik..tido...

No comments: