06 May 2008

KeSeBaLaN bLoGgeR TeRsErLaH

Haisszz ape ke"sueh"an btul ler..baru je nak jinak2 ngan blog ni..ada plak masalah yang timbul..blog aku yang baru je buat dalam 4 hari camtu.. dah kena disable.. ape le masalah blogger ni.. dia kata..blog aku spam-blog minatang btul..celah mana aku nak spam.. aku rasa mayb pasal setting tuk comment tu kot..masuk air btul.. penat aku type2 segala.. hampesh btul..tekanan ar..ermm kat mana nak mula eh.. ermm so.. sementara menunggu blog pertama aku http://hiduppenuhbicara.blogspot.com di"restore"kan balik.. ataupun tak akan di"restore" aku post kat sini je la eh.. sbb aku da kemaruk blogging..bleh gile aku.. ari2 balik break on pc je.. check ada email dari blogger ke tak.. camtu gak setiap kali balik kerja aku check mende yang sama.. hampesh.. sampai aku sanggup type kat notepad dulu ape yang aku nak post..sbb takut terlupa citer ape nak kongsi..haks..masuk air..

No comments: