29 May 2009

SuKa SuKi Je


1)Bekas kekasih saya adalah..
orang yang mintak kapel dengan saya.. tapi last2 putus jugak..

2)Saya sedang mendengar..
bunyi keletak keletuk keyboard saya semasa saya menaip

3)Mungkin saya patut..
lupakan suma kisah2 bodoh yang pernah terjadi dalam hidup saya dan teruskan hidup ni

4)Saya suka..
angankan satu masa nanti.. saya bangun tido.. sebelah saya orang yang saya cintai.. :)

5)Sahabat-sahabat saya..
kene ker? banyak sangat.. yang paling best Zuhairah Zakaria, housemate2 saya, ONA 

6)Saya tak paham..
kenapa orang perlu menipu..walaupun saya sendiri kadang2 menipu jugak..

7)Saya kehilangan..
banyak air mata bile pikir pasal idup saya..

8)Ramai yang berkata..
cinta tu buta.. kalau cinta tu buta kenapa orang suma bercinta

9)Kalau anda ada peluang ape anda akan buat
saya akan bunuh semua bekas2 saya dan buat tatau

10)Cinta itu adalah..
BUTA as i said before..tapi tah la.. kenapa setiap orang perlu cinta?

11)Di suatu tempat, seseorang sedang..
duk rindu kat saya.. pastu msg2.. hahaha saya rindu kamu jugak *Y*

12)Saya akan cuba..
tuk lupakan suma bende2 mengarut :)

13)Ayat SELAMANYA.. membawa maksud..
FOR E VER

14)Telefon bimbit saya..
Sony Ericsson W880i

15)Bila saya terjaga..
saya akan duduk dan on9 ha3

16)Saya paling meluat..
orang yang show off macam dorang tu bagus sangat.. macam dorang taw semuanya dalam dunia ni

17)Pesta/Parti adalah..
waktu bergembira bersama teman2 yang cool

18)Haiwan yang paling comel pernah saya temui..
kucing FANA yang br dia beli tu...

19)Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah..
Sekarang 23thn

20)Hari ini..
main tarik2 rambut dengan KAMAL pastu pegi EXTREME park..

21)Malam ini saya akan..
dah pagi dah pun skarang ni.. tapi malam tadi saya duk on9 sahaja

22)Esok pula saya akan..
naek bas dan balik ke MELAKA

23)Saya betul2 inginkan..
cinta+duit+kebahagiaan+kawan sye

24)Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini..
saya betul2kan rambut sbb ada tetamu datang rumah dan tgk saya tido.. bodoh ker?

25)Pusat membeli belah atau arked permainan..
kedai makan @ restoran boleh tak? sye suka makan

26)Makanan barat atau jepun..
Western :)

27)Bilik yang terang atau gelap..
gelap la ha ha ha *gelak jahat*

28)Makanan segera adalah..
makanan yang sangat best.. :)

29)Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang..
"bekas saya adalah seorang yang babi ha3" 

30)Siapa yang anda ingin tag..
takde saper2 saya buat sebab suka suki jer

No comments: