10 April 2009

k e l i r u

k e l i r u

aku k e l i r u dengan hati dan perasaan sendiri
k e l i r u untuk membuat pilihan sendiri
k e l i r u bila harus memilih
antara kawan atau manusia kegemaranku
antara kata-kata teman atau kata-kata hatiku

k e l i r u oh k e l i r u
kenapa perlu kau hadir
tiadakah jalan penyelesaian untukmu
perlukah aku ikuti saja kata hatiku
untuk meneruskan perjalanan hidupku ini

k e l i r u dan terus k e l i r u
k e l i r u lagi dan adakah akan terus aku k e l i ru
k e l i r u memilih hitam atau putih
k e l i r u memilih warna hidupku
k e l i r u memilih arah hidupku

usah biarkan aku terus tertanya
tanpa ada satu jawapan
aku k e l i r u
tak dapat aku tafsirkan
apa di fikiran mereka
tiada ketenangan aku temui

bukan aku melayan perasaan
tapi cuma mengenang
mengapa setiap langkah yang ku ambil
ada cabaran, ada halangan
walau tiada air mata mengalir di pipi
hati menangis tak siapa yang tahu
melainkan AKU!

No comments: