03 December 2008

ErMmm..

hahahahahaha.. bosan

sowey guys.. agak bz kebelakangan ni..ermm bz ngan assigment yang semakin berlambak2.. x banyak pun 6/7 camtu.. ermm kene carik2 maklumat je banyak...then nak kene pergi survey harga..nak survey kedai makan.. haiizzz.. macam2 nak kene buat.. ermm nak citer ape eh? banyak sangat bende yang nak d coretkan..tapi masalah short term memory lost datang balik.. ha3..k arr citer mana yang dapat eh..

ermm 1st.. agus da pindah masuk rumah kitaorang.. sbb dia tak tahan ngan rao ngan anand yang slalu usik barang2 dia.. ermm so dengan kemasukkan agus..berkurangan la skit bebanan nak membayar duit rumah..skarang ni kitaorang bayang RM150 sorang..ok la tu kan.. ermm

2nd thing.. aritu buat pertama kali nye.. kuar g jalan2 kat sini.. ermm aku,shaz,amin ngan rehanna.. pastu rehanna bawak member dia..husna.. kitaorang jumpa kat KTM batu 3..then naik train pegi KL SENTRAL.. then naik monorail.. pegi Bukit Bintang.. ermm pack giler.. ramai sangat orang.. sbb kitaorang pegi ari sabtu..macam2 rupa,ragam,style manusia yang ada.. pelik tapi benar.. budak2 skarang.. mak aih.. dasat.. haha.. ermm kitaorang g makan KFC.. rehanna blanja sbb semalam tu dia kata nak blanja mcD tapi dia tak datang.. haha3.. ermm best gak kuar ngan rehanna.. then isz datang jumpak itaorang.. kitaorang g jalan2 kat pavilion..pastu g bli pendrive tuk rehanna..then terserempak ngan fana ngan hafiz.. fana bising2 sbb dia kata amin tipu dia.. bla bla bla.. haha pastu g klcc sbb shaz ajak pegi tempat keje dia.. COFFEE BEAN yang dia agung2kan sangat tu kan.. ermm lepak2 kat COFFEE BEAN sampai kul 9..then aku amin ngan rehanna naik train ke batu tiga/shah alam while isz naik train pegi rawang.. ermm sampai kat umah je.. damn.. bull da kunci pintu..aku plak tak bawak.. amin plak takde kunci tuk manga.. haha da betul le tu.. so aku lepak kat umah apiez.. ngan harry..tgk harry main dota.. ermm then kitaorang g makan..pastu lepak kat umah je.. yang pelik nye.. tak boleh tido..tatau kenapa.. ermm then baring2.. still takleh tido.. pastu pukul 3 lebih pagi amin call apiez nak tumpang tido kat umah.. sbb dia kata kat rumah hafiz DRG tu takleh tido.. panas.. ermm pelik lagi skali sebab..yang ada dalam bilik tu suma takleh tido..sampai la azan subuh.. baru sorang2 bleh tido.. pukul 2 petang camtu baru bangun.. then lepak umah anand ngan rao sebab apiez tumpang mandi kat sana... pastu amin msg cakap da bleh masuk rumah.. aku pun ape lagi balik..mandi..cuci baju..then baring jap...

3rd.. arrgghh kadang2 aku rasa meluat gile vavi btul kat isz.. sbb dia tu.. HIPOKRIT.. tapi kadang2 baik plak.. sbb aritu aku gosokkan baju kitchen dia..then aku demand nak dunkin donut.. dia kata nanti dia belikan.. then semalam dia pegi makan kat the curve then dia belikan aku donut.. BIG APPLE.. best2.. haha..

4th smalam kitaorang masak lagi kat umah.. masak kari ayam ngan kangkung tumis air.. lawak btul sbb overdose santan..tapi lama2 masak jadik la kuah tu cuma rasa lemak terlebih.. then suma orang beratur.. macam makan kat kantin..kah3.. lawak giler vavi ar.. then bagi2.. last2 aku ngan shaz tak dapat ayam.. aku ok je..isz yang lebih bagai..kesian la itu la ini la..sampai aku nak nangis dah.. kah3.. tapi budak umah tu cam sebal skit..aku da cakap suh clearkan meja + periuk suma.. sorang pun x clearkan sampai la pagi ni.. ampesh btul!!!

5th ermm tadi mintak tolong amad teman aku g klang.. nak bli tiket balik melaka jumaat ni.. ermm dia ada motor so senang ar skit kan.. bawak motor da ar macam pelesit..ermm lagi 1 suka nau main break2.. ampesh.. amik kesempatan...bila naik ngan dia.. aku teringat masa aku naik ngan "orang tu" hahah.. ermm tapi xde la rasa ape2kan.. ermm sampai bli tiket.. ari jumaat pukul 5.. ermm ari jumaat nye class aku terpaksa la ponteng.. ermm chef jue ok kot.. tak pun nak mintak dia postpond class ke ari khamis ermm haa nak citer..bodonye pompuan yang jual tiket tu..babi btul.. aku bli tiket 2.. tuk apiez skali.. harga dia RM30.40 aku da bagi..jap lagi dia hulurkan RM20.. dia kata aku bagi RM20 je..babi btul..amad nampak kot aku bagi 30..dah tu kat wallet aku ada 40.. bagi 30 tinggal 10.. ishh memang bangkai..aku malas nak bertekak sbb ramai orang..so aku kasi je le pengemis bodo tu lagi 10 inggit.. biar arr dia.. biar kiosk dia tu terbakar ngan dia2 skali.. makan duit haram..memang HARAM JADAH!@!#!$@&(*&^

ermm k ar nanti sambung lagi.. nak carik barang wat assigment.. DaaA!!
take care all

No comments: