23 November 2008

LaSt WeEK PuNYEr CeRiTa

minggu lepas..17/11/08-22/11/08

ermmm sowey lama giler tak update.. so korang dapat citer basi ar.. haha3.. memang takleh nak wat ape.. tapi skarang ni pc da ada so..ok la skit..nanti aku type2.. pastu pegi cc paste je.. senang.. haha ermm class macam biasa..bz skarang plak da dapat 3 assigment.. sumanye kene 2.. by group..ngan individual..menjadikan sumanye 6 akan datang lagi 2 assg untuk subjek pengenalan kepada industri hospitaliti sumanye nak kene antar before mid term.. ermm aku takstart satu pun.. ishh payah ni.. taknak tangguh2.. nanti telokop...lagi 1.. duit.. mak aihhh..banyak pakai..banyak dapat duit.. banyak jugak yang pergi.. tapi yang pasti aku tatau mana duit2 tu pegi..3 hari.. RM60 lesap.. aku pun bodo gak..tak pandai simpan.. aritu mak aku bagi ari ahad RM200.. arini (sabtu 22/11/2008)duit aku kat tangan ada RM50.. agus pinjam RM30 erkkkk RM80 je tinggal.. astaga.. aku perlu sangat bajet duit.. jimat2 skit.. ermm 2,3 arini makan kat umah je..telur ngan bawang ngan ikan bilis..aku takut giler takleh survive kat sini aritu kak ngah antar msg..dia kata mak akan bagi RM600 jer.. lain dia yang akan tambah..aku serbe salah giler2 tak abis2 menyusahkan dorang..aku xkan balik melaka sampai raya haji kowt.. sbb bajet takde.. i mean kalau aku balik..tiket pergi balik dah RM30.. bazir giler.. aku ingat lagi aku cakap.. mayb minggu2 akan balik..haikzsss tak kesampaian hajat aku.. nak tgk "orang tu" pun tak pat.. ermmm memang la windu..tapi nak wat camana..ermm.. ape lagi yang berlaku minggu ni eh..
owh.. ari rabu aritu kitaorang takde class.. sbb ptpl buat sambutan deeparaya "kemeriahan di tapak tangan" ada macam2 aktiviti..tapi tak join pun.. yang klakarnye.. ari rabu aritu aku,isz,shaz ngan ona lengkap berpakaian hari raya..dengan baju melayu dan baju kurung bagai.. berjalan kaki pergi ke kolej...biler sampai jer.. haks. suma orang pandang.. then kitaorang pun macam segan skit sbb tak ramai pakai baju "MERIAH" macam kitaorang..kitaorang jalan2 kat dalam kolej jap..pastu pergi amik cab balik rumah salin baju.. hahaha klakar giler.. ermm then pegi kolej balik..lepak2 kat green cafe.. sbb bosan giler.. kitaorang amik keputusan balik umah jeee.. lepak2 jap..pastu msg agus ajak pegi PKNS ermm pukul 2 kitaorang gerak pegi PKNS aku,agus ngan shaz.. kitaorang g BSN beli pincode tuk PTPTN..aku takut giler tak sempat buat ptptn.. lepas pegi PKNS kitaorang pegi SACC..pastu pegi PAS aaa mayb kat sini la duit aku abis.. tambang la..makan la.. ish..bodo sial..ermm kat PAS kitaorang g karaoke..6 lagu je.. ermm then balik umah.. hujan.. lepak2 je kat umah...malam tu pegi cc.. nak buat ptptn..haizszz.. tak cukup maklumat.. nak kene ada no akaun bank muamalat la.. itu laaa ini laaa.. bengong btul..
bile laa nak siap macam ni.. bank muamalat plak.. c P.I kata minggu depan baru siap.. sbb dia pun buat dengan kaunselor..bodo sial..tekanan ar camni.. ermm citer best nak citer..(BEST KE?) haha.. aku pelik ar budak2 kat sini..culture shock agaknye hahaha.. including aku? kowt? tah ar.. ermm tapi biasa jer ar.. takde la sampai tahap2 yang danger..tahap2 yang melampaui batas kan.. stakat comolot..lurve bite (LURVE KE?) kitaorang ni main2 je kowt.. aku takde pun rasa sayang/love/cinta ngan budak2 yang comolot/lurvebite aku.. tah..just having fun.. ati aku tetap kat "orang tu" dia ada pesan..jangan buat bukan2.. jangan terpengaruh..errkk kalau dia tau mesti dia fire aku lagi kan..haha lantak ar saper suh dia taknak comolot/lurvebite aku.. wakakka waaaaaaaaaaahhh gitu.. eleh.. tembelang da pecah laa erkk ape aku merepek ni... ermm tah ar tapi macam klakar..budak2 str8 comolot ngan aku? mula2 memang just letak2 lips je.. tapi kadang2 terover suda sampai main lidah.. lols.. ermm tapi seyes.. aku takde rasa jatuh cinta/sayang/kasih dan sekutunye.. JUST HAVING FUN N TRYING macam lagu katy perry plak.. "i kiss a boy and i like it,i kiss a boy just to try it,it feels so right..it feels so wrong..,dont mean im in love tonight" haaa camtu la...tapi yang aku pelik sepelik peliknye.. kenapa dorang..yang str8.. usha perempuan bagai.. duk sanggup comolot ngan aku.. haks2.. memang pelik..mungkin sbb aku ni comel kot.. wkaakka perasan jap.. cute..sweet.. haha..bukan aku cakap..dorang cakap.. so takde la istilah PERASAN di situ kan..ermm k arr.. nanti aku akan update lagi.. keep in touch aites!

No comments: