13 October 2008

KhAs BuaT KhYra!

tujuan entry ni ditulis bukanla untuk membodek kamu yer..
bukan jugak tuk buat kamu rasa bersalah..
juga bukan untuk membuat perkara ni bertambah keruh meruh..

lepas ko sms aku.. aku rasa.. ada bende yang tak kene ngan kite ni..
1stly..aku taknak dalam pikiran ko.. aku gunakan ko..tak! tak penah sama skali..
aku sedar..time aku down..time aku ada problem ngan "orang tu".. time aku rasa cam nak melalak sepanjang hari..ko ada dengan aku..ko dengar ape aku nak citer..ko cuba tolong aku tuk solve masalah aku.. aku sedar tu suma..dan aku akui kalau takde ko mesti aku da down gile...tah mamai ke ape ke aku pun tatau...aku ni tak banyak kawan..bleh kira ngan jari..1 tangan pun tak sampai..ko pun tau kan..aku ni camana.. aku tau aku ni banyak susahkan ko...tapi pecaya ar.. stakat ni..ko kawan terbest aku.. even adeq tak sampai tahap ko (sry adeq) ko la kawan yang aku ada..orang yang aku bleh share suma citer2 "gelap" aku selepas apiez... tapi aku rasa..ko lagi banyak tau pasal aku daripada dia tau pasal aku...
aku mintak maap banyak2..sebab lately ni..aku bz gile.. memang betul ko cakap..dulu se bz mana aku pun aku sms..tapi..skarang...bukannye aku tak nak sms..cuma...tah la.. aku pun tatau nak cakap macam mana..slalu nye aku cakap aku bz..bila ko sms kan..tapi takkan la ko x sms pun...tiba2 je aku nak cakap "aku bz" nanti ko blur plak..tapi memang aku x tipu..ari sabtu aritu memang aku x sempat nak balas sms..even "orang tu" punya msg pun aku tak sempat balas..bila aku tgk enset..ada 4 msg...ko bayangkan la.. time tu orang2 umno ni datang masuk..40 orang..tapi bukan skali gus..datang kelompok2..dah tu datang plak.. 1 by 1..yang amik order plak 3 orang.. bila da amik order..nanti yang table lain duk panggik amik order plak..sampai da banyak2..tatau mana satu empunya order.. daripada senyum terus kitaorang ni suma masam...memang da takde mood nak senyum..aku bukan sengaja tak nak msg...aku x sempat..x dapat msg....bile keje suma da settle..da lewat..takkan aku nak sms ko plak..takut plak ganggu ko tido ke.. ape ke..aku kene gak pk tu suma..
kalau boleh..aku nak share everything dengan ko..tapi aku bz kebelakangan ni..kalau bleh aku nak kasitau ko suma citer2 gembira yg tgh slowly datang dalam idup aku ni..walau pun aku tau bende ni temporary je.. aku pegang cakap ko.."jgn terlalu mengharap" tapi..time ni la aku mula rasa dia amik berat pasal aku..dapat gak aku rasa skit kasih sayang dari dia...mungkin gak..sbb ni aku leka skit..sbb aku focus kat dia..sampai aku lupa kat ko...tapi ko kene kasi aku pluang.. biar aku spend masa2 terakhir aku ni dengan dia..sebelum aku pergi study..nanti aku mana ada masa nak lepak ngan dia..aku takut dia lupakan aku..so aku nak dia ingat time2 aku ngan dia.. aku tau mungkin bunyinye bodoh sbb harapkan sumthing yang takkan terjadi..aku memang bodoh..aku pun tatau kenapa aku macam ni..tapi ape nak buat..aku sayang kat dia..walaupun aku tau dia x mungkin sayang sepenuhnye dengan aku.. aku pun x mintak banyak dari dia..cukuplah kalau ada secebis rasa sayang dia kat aku...aku nak ingat time2 aku ngan dia..takut nanti aku tak pat merasa bende ni suma lagi..time change! ppl will change too...memang btul aku da tempatkan dia kat dalam hati aku ni..tapi nanti lama2 bende ni mesti terhakis sedikit demi sedikit kalau aku takde bende nak ingat pasal dia.. sbb tu aku nak spend masa2 ni ngan dia..aku harap ko paham..tapi tak bermakna bila aku ada dia..aku lupakan ko... korang 2 orang penting dalam hidup aku..sangat penting..aku bersyukur sangat sbb korang 2 ni jadi kawan aku..aku bersyukur gile.. sbb korang hadir dalam hidup aku..2 2 penting..in diff way.. aku x nak kehilangan korang 2 orang..cuma aku ni tamak kot..bile lebih skit je aku leka..tapi x bermaknak aku abaikan..cuma leka..
aku nak ko tau..aku ada ngan ko..cuma sumtime aku rasa ko need space ko sendiri..takkan ko nak dengar masalah aku all the time kan..aku tau ko tak kisah..tapi aku taknak gak sampai membebankan ko..memang la ko kata.. "x kesah" tapi lama2..mesti ko kesah..silap2 hari muak plak.. yer arr dengar cerita orang x center macam aku ni...
aku mintak maap sangat2..kalau ape yang jadik beberapa minggu ni buat ko terasa aku menyisihkan ko..tak..aku ingat ko..cuma aku kekurangan masa..tuk sms/call ko...


eJ

No comments: