25 September 2008

YeeeHAa!!

rabu 24/09/2008

arini tido kul 7.30 macam biasa.. mak aku pun da bangun nak g keje.. dia cakap..kang antar dia g sepital..ada medical check up.. nak amik ubat....ermm kul brapa eh..ermm jap..pukul 9.30 kowt dia tepon suh antar.. then aku balik tido..sampai le kul 3 tak silap..aku bangun mak aku dah balik..dak angah amik dia..pastu lepak2 tgk tv.. jap lagi dak angah sampai..dia bawak makcik aku g rumah anak dia kat klebang..pastu kitaorang lepak2..ada mamat bangladesh jual carpet lalu.. dak angah panggil dia..ensem gak..tapi skema.. kah3...hey! jealous ok tgk mata dia.. haha..ermm tgk2 carpet..pastu dia bawak suma masuk rumah..pilih2.. dak angah amik 3..karpet kayu buluh..corak rimau..dia,kak shima ngan c jijah..mula2 ingatkan aku nak amik satu.. pk2..buang duit je kan.. ermm so aku cancel je..mamat bangla tu tanye.. "kajjal u tamau pilih ke? pilih la cantik2" ada ke dia panggil aku kajjal .. pastu dia nak blah..dia tukar plak.. aishwarya rai.. omg!..merepek btul..ZzzZ ermm pastu lepak2.. then mandi g keje..sampai..takde orang lagik...aku g jonker.. kak midah ngan zura ada..anum baru nak gerak g htm...arini ada function 30 orang..budak blajar kat taman cik mat nye.. ermm kat sana zura ngna kak midah je jaga.. sbb jamal kata "smalam korang tak datang eh..arini korang jaga 2 orang" kitaorang gerak g htm..anum lalu kat tempat orang shooting tu..sah2 jalan kene block.. kah3.. aku da tau situ kene block aku ikut jalan bunga raya...sampai..pakcik yang datang nak betul pipe tu da sampai..tunggu anum sampai..pastu along sampai..setting table suma.. pastu jamal msg.."esok keje pukul 12..datang rumah aspah" aku blur..aku tak tanye pun esok keje ke tak..lol..pastu dia call..dia suh pass kat anum..cakap2..pastu aku dengar dia cakap "ni kang..balik..kemas..nak tutup kedai..mana tak pakai buang" yeeeeehaaa..kedai da tutup..arini last..ermm pastu g smayang..pastu lepak dgr lagu..ada plak budak LC datang..tapi dia sorang ngan makwe dia je..tah ape laa mimpi..arini ada plak orang nak datang bukak puasa..ZZz time ko nak tutup kedai dah..baru ada orang nak datang berbuka..kah3..kitaorang gelak je..makan plak nak western..fish n chip ngan chicken chop.. da siap order dia..kitaorang plak melodeh..arini aku buat nasi goreng china...anum goreng ayam goreng... nasi goreng sedap!suma tambah2..haha..ayam goreng anum..bleh tukar korang jadik dracula..sbb ayam x masak sangat.. haha pastu lepak2..cikmat sampai.. function kat jonker da abis..kedai pun da siap kemas..cikmat kata kang dorang datang sini..anum ngan aku petang tadi..lepas setting table kitaorang da kemas2 mana yang patut..lepak2..kak midah ngan zura sampai..c zaini pun ada.. lepak2..bosan btul takde customer..c jamal ngan joe ada..dok borak2..tah bila nak suh tutup agaknye...pastu kak midah da balik kul 12.30..aku,anum ngan along lepak ar.. arini nak lepak daud lagik..pastu da pukul 1.15 aku duk ngadap tv..joe jambul pun pandang kitaorang aku buat isyarat tangan T for tutup..dia kat ok..ape lagik..suma cam lipas kudung kemas..dia siap kemas kerusi meja suma..bungkus2 sayur..suh abu bawak balik..abu ngan "kakak" dia da balik dulu..tinggal aku ngna anum adap kat dapur..along tunggu kat luar.. siap kemas 2.30 aku ngan anum g daud..c along tah mana..aku antar msg x balas..da sampai daud aku call..dia kata jap dia sampai..lepak2..makan minum.kul 3.15 kitoarang balik...

No comments: