11 September 2008

FeTTuCCiNe WiF PeRGo SauCe

sbb smalam aku tido kul 7 pagi..arini aku bangun kul 2petang.. standard la tu kan..
bangun..surf jap..pastu ngadap citer Anakku Bukan Anakku.. pastu mandi then smayang.. then siap2 nak g keje.. 4.30 aku dah kuar.. g tesco.. haks.. tatau la ape mimpi aku..tiba2 aku rasa nak masak pasta.. well..bukan masak la.. just lebur2.. kah3.. aku g beli..fettuccine..then aku bli sauce cendawan PERGO... then aku bli cendawan butang dalam tin... then aku g ar hang tuah mall...along da sampai tapi dia x bukak lagi..aku tanye nape.. dia kata lupa no pin keselamatan.. arini anum x masuk keje.MC demam.. aku ngan along je bukak kedai..da siap suma..abg joe datang..aku tanye kak zura datang ke tak.. dia kata x.. sbb takde orang nak jaga anak dia.. ALASAN!! tolong arr.. menyampah aku dengar ayat tu.. pastu jap lagi abu datang.. aaa bosan.. arini aku,abu,along ngan cik mat je.. lepak2 sampai kul 7.. sepatutnye aku balik g amik cucur geragau..tadi da pesan kat mak aku..tp sbb abu guna motor aku..g bazaar bli nasi.. so aku x jadi la nak amik.. aku g dapur.. rebus fettuccine aku.. then aku goreng hotdog yang dipotong kecik2..ngan bawang putih..then aku masukkan cendawan butang yang dihiris.. pastu letak sauce PERGO...then masukkan fettuccine..nampak cam sedap..sbb da time berbuka..aku rasa ar..weee best gak..tapi xleh makan banyak2 loya.. haks2.. tapi cam liat skit.. patut kene rebus lama skit.. pas makan..aku balik umah jap..smayang maghrib.. then amik cucur geragau..then g htm balik...bosan giler sampai aku tertido kat meja.. aku tersedar balik..bila ada orang cuit tangan aku...aku ingatkan saper.. skali JAMAL.. haks ..dia kata "ko TIDO??" haks.. dia suh buat air tembikai... aku antar kat dia pastu aku nak g smayang isya' aku raba poket.. damn.. enset ngan beg duit aku tertinggal..aku cakap ngan jamal nak balik jap..aku pun g la balik amik..then g htm.. terus smayang then kemas tempat smayang..pastu pakai baju keje..kasut..siap suma lepak tgk tv.. takde orang..cam biasa.. lepak kul 10 baru ada orang..custemor yang slalu muka dorang ko nampak..bosan btul.. nasib laa arini hujan..kul 12 camtu hujan turun..tapi x lebat..sekejap je..macam kasi greenlight suh kemas.. kah3.. aku cuci cawan..mesin buah.. siap suma..start kemas bawah..abu kemas dapur.. 12.30 da sampai rumah... ni tengah on9 ar.. jap lagi nak tgk TAUSILI da upload new episode ANTM season 11 ke blum..kalau tak kang..layan alam's story je la...
CHOW!~~

No comments: