19 July 2008

TaKdE KeJe!

-jumaat-
bangun kul 9.30...huhu..sajer je arini aku nak masuk lambat..smalam ngantuk..tutup pukul 3.00 ma.. ermm ingatkan biar datang lambat...nanti kak zura da siap amik barang kat cafe..aku pun mandi arr..pastu goreng nugget..6 ketul..pastu duk borak ngna mak aku..pastu kejap je da bertekak..pasal duit baju yang aku tempah tu..aritu aku da cakap dapat duit ot tu aku nak pakai..pastu dia suh aku pakai duit tu pegi amik..pastu dia ngungkit pasal spec plak..malas nak layan..aku g siap2 nak g keje..pastu kak zura plak call..dia cakap.."adeq kat mana?" aku cakap.."kat rumah..nak gerak da pegi keje ..napa?".."adeq angkat akak kat rumah skali eh..".."ermm ok.." "dah sampai nanti hon tau.." aku pun siap2 pastu g r umah kak zura..sampai je aku tekan hon..pastu dia turun.. kitaorang pun gerak la g jonker..sampai je kak midah dari dalam cakap.."arini kedai tak bukak..tutup.." ha3..sindir kitaorang la tu...dua2 datang lambat..kak zura setting+amik barang kat dapur...aku mop lantai...dah tu g beli maggie..kak midah masak...x ckp pedas..kureng..slalunye kak midah yang hantu pedas..pas da makan tu..kitaorang setting barang tuk function petang ni..kene masak rendang..kitaorang siapkan serai..daun limau..daun kunyit..bawang..dah siap suma..pukul 4 aku balik..tido...pastu bangun mandi siap2 suma g hang tuah mall...arini xde orang sangat..melainkan...muka yg slalu d lihat.. hak3..pukul 1.30 da start kemas..balik tido..

No comments: