04 July 2008

LuRvE BiTe , HuGs , DieT

lurve bite - hampir terbuat..
hug - 2 orang berbeza..
diet - aku laaaaa

hehehe....malas nak citer.. biar korang imagine sendiri.. khyra da tau diam2 haks..
ermm arini pagi masuk jonker..sbb smalam malam abg jamal cakap..dia suh aku sms AMY cakap xyah masuk..dia suh aku masuk pagi..ermm..aku datang je..kak zura ngan abg zaini ada.. kak midah takdee..sbb arini dia kene antar sobrie pegi hospital kat KL sbb dorang nak buat pembedahan..aku ngna kak zura je..ermm pastu kak zura ajak makan roti canai..aku x nak..sbb nanti kene tengok drama swasta bayaran murah nye.. x sanggup..menanah mata...ermm aku lepak kat tingkap depan..layan lagu lagi best...sambil2 menyalin lirik..ermm pastu abg joe datang..ngan mak long , pak long..arini ada function 40 orang..datuk latiffnye..abg joe suh aku ikut dia...aku xnak..so dia bawak kak zura...ermm lepas dorang pegi tu..abg joe call dia kata..macam mana korang buat keje ni..ada barang tertinggal...adoii panas kejap..padahal bukan aku yang angkat bende tu tadi..aku jugak yang kene..malas nak layan aku diamkan diri je..pastu dia suh antar kat Skolah Bachang..aku? dia suruh aku? haha aku mana tau jalan..sebal btul..pastu jap lagi jamal plak call..dia suh antar barang yang tertinggal tu kat rumah mak long.. time tu hujan renyai2..x lebat sangat r.. redah je ar..ermm sampai umah mak long..dia da ada..dia bukak tingkap kete dia.. dia kata.. "antar tempat tu pun tatau?" dia tersenyum..sbb dia tau aku memang tatau jalan2 kat melaka ni..aku pun senyum je ar.. pastu balik jonker balik..abis basah baju,jacket ngan suar..nasib aku ada pakai baju lain seluar tu plak..nipis skit..dia cepat kring ar.. ermm aku tukar baju POLICE tu..tiba2 pak long kata "POLICE!!" haha.. ermm pastu Ranjit ngan Pakcik Ali yang bawak beca tu datang makan...lama gak dorang lepak sbb hujan..x bleh menarik..arini best sangat..x panas...sejuk..pastu along datang..basah kuyup..pastu nurul budak spa atas tu sampai..pun basah..mak long cakap "arini yang datang suma basah.." hah..ermm pastu lepak2 aku,along ngan mak long...pastu mak long cerita pasal agama.. bestnye dengar..ermm pukul 3.15 camtu baru kak zura ngan abg joe balik dari function..bersihkan pinggan..along basuh... 3.30 aku balik..malas btul tunggu lama2..ermm balik x tido sbb duk borak ngan mak aku..pasal penyambungan study aku.. pasal duit..duit..dan duit... pukul 4 bangun mandi..sampai hang tuah mall..yang ada.. abu,,"orang tu" lan..anum x de sbb dia kene jaga anak2 kak midah.. so dia amik cuti duk umah jadik babysitter.. baby ke? hahaha..lepak2..pastu duk bergurau..time ni la kejadian pertama berlaku...kah3.. ermm di bawak sampai ke malam..x abis2 bergurau..arini customer kurang skit.. sbb hujan..pukul 12.30 aku ngan "orang tu" da start kemas..time ni la kejadian ke 2 berlaku.. 2 hugs from 2 diff person.. hhuhuh..ermm siap kemas..pukul 1 da balik.. haha.. ermm balik surf skit.. pastu x larat ngantuk gile..aku baring..sambil msg2 ngna khyra..penat agaknye.. sampai tengah type msg aku terlelap.. msg tulis separuh jalan.. haha..pagi tu aku bangun ada 2 msg.. satu dari khyra..1 lagi dari.............."orang tu" uwaaaa sayangnye terlepas peluang..ha3...

btw..masuk arini da 3 hari aku x sentuh nasik..aku cuma amik toastem kismis gardenier je..aku minum air putih je lebih..air manis x minum..

No comments: