04 June 2008

SpiCy GaRDeN + GrAsS JeAnS + SiZzLiNG + BlacK PePPer + SouP

p/s : posting tertunda.. sbb penulis malas!

huhuhu..cuti babe..isnin..hari yang d tunggu2 bagi kami2 yang bercuti pada hari ni.. ermm pagi pukul 9.20pagi bangun g amik mak aku..pastu balik..nak sambung tido..tgk ada msg..ermm bunyinya "ej jm p sagil" huhu dak amy msg aku..dorang x plan pun nak pegi kot..spontan..aku tanye naik ape..dia kata ramai2 naik moto..dia suh ajak member lain..ermm aku pun tatau nak jawab ape..sbb semalam baru kene sound ngan "big boss"..lagi pun amy pegi ngan member dia yang lain..aku x kenal..aku ni lemau skit bila kuar ngan orang x kenal..nanti cam bodo plak..so aku cakap korang pegi je la.. ermm aku sambung tido sampai kul 2petang..pelik..mak aku x kejutkan slalu pukul 1 da kene fire suh bangun..mayb pasal aku betekak ngan dia semalam kot..aku bangun je..terus g amik air..pastu g lap cermin rumah kat depan..sbb smalam dia da kasi warning..so aku malas nak dengar dia berleter lagi baik aku buat...masa aku tgk lap tu aku perhatikan rumah sebelah tu..muka orang tu familiar je..macam penah nampak..last2 baru aku ingat..c masuk air yang tarik beca tu..kawan dak abu..ker orang kampung..yang aritu ada datang makan kat kedai..dia ni masuk air..isap gam kot..mamai je masa dia datang tu...c lan sebal slalu kenekan aku..dia kata aku nak number phone c masuk air ni..ee tolong r.. haks..abis lap tingkap aku masuk tgk tv..cerita.. hindustan..kah3.. "aashiq banaya aapne" not bad laa.. abis je tgk along aku datang..bawak mak aku g mana tah..aku bukak hitz tv pastu g cuci ex5 aku..da siap cuci..g mandi..pastu on pc..surf..msg dak Apiez..tanye dia kat mana..dia kata nak g bli kasut..ermm aku tgk tv..kejap lagi dia datang...lepak jap tgk tv..pastu tah macamana tah mak aku bukak citer pasal besan dia..adoiii da aku ngan dak apiez kena pekakkan tinge dengar dia membebel...da x tahan..aku pun g salin baju..pastu g kuar.. x tahan..x pasal2 kita kene dengar leteran dia..padahal orang lain nye pasal..mula2..kitaorang pegi..tesco..beli barang..carik2 kasut..ermm tesco mana ada jual kasut..ada pun caukia nye..ermm beli..ape eh..ermm beli berus gigi Colgate 360 huhuhu da lama aku mencari..pastu beli..shampoo Herbal Essence.. dari aritu nak beli2 xde masa..abis rambut aku minyak2..beli deodorant Nivea..bau dia best sangat..bila bau je..mesti teringat kat "orang tu" kah3.. angau..ermm pastu aku beli Scrub Clean n Clear.. dak apiez bli berus gigi,deodorant brylcream ngan pencuci muka UB pastu jalan2..nak pegi Pekan Surabaya.. hujan plak.. ermm ajak dak apiez g makan Sizzling Mee kat tesco food court..dak apiez blanja ar.. dia da dapat gaji..kah3..dia da benti keje..sebab 9 aribulan ni dia kene lapor diri..10-14 ada orentasi..pastu class dia start 16 aribulan.. huhu kitaorang makan Sizzling mee ngan air soursop (aku) pink guava (apiez) ermm best giler..ada amik gambar..malas plak nak upload..nanti2 arr aku upload..abis makan..aku ajak dia pegi NADIRA SHOPPE sbb aku nak tgk Egyptian Potion Perfume tu..dia ada jual 1 botol..x perlu beli set..sbb aku kemaruk giler nak beli Escape from Kelvin Clien tu..aku beli arr 1 = RM 5 ..walaupun bau dia lari..tapi best gak ar bau dia..bleh tahan..pastu kitaorang g ocean..gi everplot carik kasut.. si sebal apiez..aku ajak naik atas dia taknak..dia kata nanti jumpa boss dia..kah3..last2 jalan kat bawah jumpa bini boss dia..sengal..kitaorang g everplot kat bawah nye..tgk2..nanti aku nak bli la kasut VANS kulit tu..cantik gak design dia..dia kata after less RM55..huhu cap dia pun cam best.. ermm dak apiez pilih2 last2 dia amik kasut KAPPA..RM50.. ermm masa kitaorang pilih2 tu..ada pengkid sorang ni datang ngan family dia..aku impress ngan family dia..family dia panggil dia..NABIL..instead of NABILA which was her real name... kagum aku..macam parents dia support dia..walau saper pun dia..n walau ape pun dia nak jadik..balik lalu kat hang tuah mall tu..ada beca,kereta antik ngan kete lembu berbaris..ni mesti nak pegi taman rempah..kitaorang lalu taman rempah..orang ramai gak.. ermm dak apiez suh singgah GRASS JEANS dulu..nak amik suar dia..dia beli set nye.. 2 jeans ngan 1 shirt = RM200.. bleh custom design..nak letak lambang ape..nak kedut mana..nak koyak mana.. ermm masa pegi tu cina tu suh datang balik 30 minit sbb dia tengah print logo..balik rumah antar barang tadi dulu pastu g kedai Sum Joe tumpang parking moto..Taman Rempah xleh parking..pastu baru gerak lepas kedai tu..jumpa Cik Ali.. haha dia kata dia pegi tgk 60 an nyanyi2 kat taman rempah.. ermm kitaorang g sana jalan2..ada orang jual minyak wangi cetak rompaknye..aku tanye ada ESCAPE x..dia kata takde..hampesh..ermm tak de paper pun kat taman rempah ni..tadi nampak cam "happening" giler.. pastu aku ngan apiez lepak kat tepi sungai tu..dak Anas join kitaorang..dia kata dia tunggu dak Acap..ermm duduk2..pastu aku nampak kelibat orang yang lalu depan aku ni macam aku kenal...dia pandang aku..pastu aku cakap .."eh macam kenal je.." haha c Kak Aya masuk air.. ex- pekerja bistro..dia ngan SugarRay.. sedondon..putih..siap bawak panyung..dia tanye x kerje ke..pastu dia sendiri jawab.. oo ari senin..pastu dia jalan... haha aku snap2 gambar area situ skit..pastu kete lembu,beca suma masuk..snap2 skit lagi pastu tersempak ngan abg ramli..kak midah nye husband..aku nampak abu..aku buat tatau je..semalam kan da bertekak ngan dia..da bosan..kitaorang blah g grass jeans balik..suar da siap..amik pastu singgah 24 hours choice shop..mak aku pesan suh beli roti jagung..roti tu takde..aku call tanye nak makan sup x..dia kata nak..ermm beli sup ayam + perut.. dak apiez beli sup perut..aku? aku g beli black pepper chicken wif chinese fried rice.. haha..tercapai gak..tapi punya le belit2 nak cakap ngna aunty tu.. hhuhuuh xmau sayur..xmau udang susah betul..balik makan..pastu layan citer Norbit kat pc..esok dak apiez nak g kl jumpa daddy..6 aribulan baru dia balik sini balik kot.pukul 2 dia blah..aku surf..pastu tido.. x larat nak update... hahaks..

No comments: