25 June 2008

CuTi!!~

Senin..
Cutilaaaa
Bangun kul 9 amik mak aku...pastu antar dia kat depan campus bandar tu..dia nak g bayar bill... ermm aku balik....sambung tido...tido best nye... bestnye...tido...pukul 3 baru bangun..bangun je.. aku call kedai motor Ban Chye tu tanye pasal lotex ilang tu..dia kata x yah buat report police..terus pegi JPJ kat bukit katil tu..pastu isi borang..ermm aku call along..dia cakap esok la pegi sbb skarang ni da lambat..pukul 4/5 camtu office da tutup...aku cakap ok je.. ermm aku nak g mandi..mak aku call plak..dia suh angkat dia kat umah nekmok..aku mandi siap suma..pastu aku bawak kain yang nak tempah tu.. ermm sampai umah nekmok mak aku tanye "ko nak pegi keje ke ape?" aku cakap"mana ada...".."abis ko bawak beg ni" .. "nak g upah baju..." pastu kitaorang pun pegi laa bunga raya..kedai aunty lian..tunjuk dia ape yang patut..gedebak gedebuk..suma skali RM85 itu pun mintak kurang skit..azab.. ermm da siap suma..aku ajak mak aku g makan mee rebus kat kedai mamak tu.. tiba2 rasa nak makan...ermm on da way tu..tersempak ngan kawan c daniel yang slalu pakai cap tu..aku lupa nama dia..aku nak tegur takut salah orang..dia yang tegur aku.."ko buat ape kat sini.." aku jawab.."jalan2 arr" da makan pastu balik rumah... lepak2 tgk tv..pastu surf skit2.. pastu aku suh mak aku wat sambal belajan taruk ikan bilis..best nye... makan ngan nasi panas.. delicious!!kemaruk makan sambal blacan...haha.. ermm pastu malam tu tgk movie..tapi lambat plak buffering dia... so aku tgk sindarela ngan gangstarz je.. ermm pastu dak angah datang antar barang..surf2 pasal pinjaman mara..pening wehh pening..tunggu khyra balik melaka je la.. nanti mintak tolong dia.. hihihi.. ermm x tahan terus tido...

No comments: