14 May 2008

RaTTaToUiLLe + SiNdaReLa

Baru abis tgk RATTATOUILE..nice movie..suka sangat.. then teruskan Sindarela.. sbb tadi kat bistro dorang sibuk tgk cerita TERMINATOR..ermm banyak part sedih..sampai tersentuh hati ini..keh3.. masuk air btul..tadi arround 2.45pagi..sini hujan..ermm yang peliknya hujan sekejap then renyai je...tapi kilat still sambung2 tanpa henti..tapi takde petir..paham? dia macam bila kita switch on lampu yang starter dia ada problem skit..macam kelip2... lama gak dari start hujan sampai 3.15pagi camtu... 30 minit tak henti2 berkelip..aku ingatkan jiran sebelah nye lampu rosak...bila aku pergi kat pintu depan aku tgk langit kelip2..takutnye..lama jugak aku tercegat kat pintu merenung kehebatan dan keindahan (cantik ape..) ciptaan Allah s.w.t Dalam 10 minit camtu pastu aku masuk bilik then aku msg c khyra.. c masuk air ni baru bangun tido..kah3..ermm sms2 pastu dia ilang..tido la tu...aku sambung surf2 skit..pastu carik lagu..upload.. update.. k ar da pukul 6pagi..alarm phone mak aku pun da bunyi2 baik aku cabut tido dulu... haha ChalosZz

No comments: